בשבועות האחרונים קיימה מט"י שיחות רבות עם בעלי עסקים באזור חיפה ושמעה מהם על המכה הקשה שספגו מאז פרוץ המלחמה. רבים מהעסקים מתלבטים בסוגיות הנוגעות לשיווק ופתיחת העסק (כיצד למשוך לקוחות בעת הקשה הזאת?) ובקושי להבין את המידע שמופץ על ידי המדינה בנוגע לפיצויים והקלות.
לכן הוחלט על הקמת מענה טלפוני בשיתוף עם לשכת המסחר והתעשייה מחוז חיפה והצפון בהשתתפות יועצים עסקיים שיסייע לעסקים שזקוקים לייעוץ לגבי ניהול העסק בעת הזאת.
מנכ"לית מט"י חיפה, עו"ד שני אלוני מסבירה "אזור חיפה, נופל בין הכסאות, מצד אחד המסחר פתוח ואין מגבלות ומצד שני הלקוחות נעלמו והמצב הרוח הכללי משפיע על היקף הפעילות העסקית גם כאן. אנו שומעים על תחושות של בדידות וקושי לקבל החלטות לבד מצד עסקים, לכן החלטנו להקים מענה אזורי של יועצים שמבינים את הייחודיות של אזור חיפה ובתוך המשבר הלאומי הכולל".